Vai a pagina
...
1123
|
|
 |
|
Attività utente

|
|
e a luna rossa m' parl' e te sott'o balcon' stanott' è tre.............. ciao
|
|
|
|
Attività utente

|
|
cia' admin grazi' po' benvenuto. alla prossima |
|
|
nino14 |
Oggetto: 02 Giu, 2006 - 22:09
|
|

Attività utente

|
|
|
|

Attività utente

|
|
MAESTRABELLELLA...comme te sbatte 'o core...t' avesse venì cocche mosse? |
|
|
|

Attività utente

|
|
MAE' sento nu ritornello dint' 'a capa...anzi nu REFRAIN....'o siente pure tu, MAE'? Mo sai che faccio? Vaco subbeto addo' 'o parrucchiere e dall'estetista...me voglio fa' bella bella...nun se po' maje sapè...Sperammo ca papà me dà 'e solde...chillo dice sempe ca so' sorde ittate... |
|
|
|

Attività utente

|
|
 MAESTRALETIZIA bentornata, no, nun penzà a male, tu staje sempe dint' 'e penziere nuoste...e si 'a principale 'e tutte 'e maestre... |
|
|
|

Attività utente

|
|
Giusto, chello c' ha ditto 'o BARONE, è vero: 'o DIRETTORE e L'ISPETTORE, è vero, songo duje sfaticate, è vero, e teneno 'a rebbulezza cronica dint' 'e cosce...è vero...io invece tengo 'e muscoli a tutte parte...è vero...e songo pure nu bellu guaglione, no comme 'o DIRETTORE e L'ISPETTORE ca nun ghiescene cchiù 'a dint' 'e case pe nun se fa verè ca songo addiventate duje cuoppe allesse...è vero... |
|
|
|
Attività utente

|
|
Beeee...beeeeee....beeen dddetto BAAAAARO'! Evviiiiiva lllaa maaaa...maaa...maaaeestraLeeetizzzzzia! |
|
|
|

Attività utente

|
|
Non sia mai detto bellezza mia, tu, maestra LETIZIA, si sempe 'a titolare 'e chesta scola rinomata e celebre in tutto....'o vicolo Scassacocchi, bellezza mia; 'a MAESTRABELLELLA fa sulo la supplenza quanno tu nun ce staje, bellezza mia, oppure te dà 'na mano, visto ca, 'o DIRETTORE e l'ISPETTORE, se veneno a piglià sulo 'o stipendio, pecchè so' bicccchiarielli scuffate, sdentate e ammusciate,(ahahahahahahahaha...scusate, bellezza mia, m'è venuto l'attacco...) ca nun se fireno 'e dà manco nu passo... |
|
|
Letizia |
|
Oggetto: scuola di napoletano 02 Giu, 2006 - 16:24
|
|

Attività utente

|
|
scuola di napoletano Ma verite 'nu poco ca me tocca verè: Gesù, Gesù. grannezza 'e Dio!!!!!! ' sta scola ca mettete sopra cu' tanto affetto s'è scurdata 'e me! E già, se capisce, mò tene 'a maestra bellella!!!!! |
|
|
|

Attività utente

|
|
Dedicata alla nostra amabbila DIRREZZIONE :
'E vase...(i baci)
Si ve servono 'e vase, a Napule venite, pecchè ccà stanno 'e case. 'E truvate pe' strade e pe' viche, ammuntunate: azzeccuse, a pizzichille, cianciuse, appassiunate. Comme 'e vulite accussì v' 'e pigliate, se tratte sulo 'e scegliere: 'e vase ccà so' nate. E pe' cuntorno 'na nzalata 'e surrise 'na bella voce e na muntagna doce 'e "te voglio bene assaje". Si ve puzzate 'e friddo, si è vierno dint' 'o core Napule v'abbraccia cu 'e vase e cu nu sciore...

|
|
|
Sari |
Oggetto: 31 Mag, 2006 - 20:25
|
|
Attività utente

|
|
Maestrabellella, ecco 'a musica! Aggie viste che redazione teniamo? Basta chiedere e.. oplà! Vase napulitane.  |
|
|
|
Attività utente

|
|
Eeeeeh giàààààà, BAROOOOO' e pooo seeecococondooo vvvvvvoi, aaavesse aspettàààà finooo a naaatale...maaa peeee pipipiacereeeee!!!! |
|
|
|

Attività utente

|
|
LIZA cara, bellezza mia, comme so' cuntento ca me vuò canoscere e ca nun te mporta d' 'a capa 'e mbomba...però m'aggia fa' 'a foto...mo verimme bellezza mia ...appena faccio coccose 'e sorde...stongo 'a fine d' 'o mese...'a pensione è già furnute 'a doje semmane, bellezza mia...mo veco si 'o supplente cacaglio me fa' nu prestito...ca po', quanno vene Natale, cu 'a tredicesima nce restituisco... |
|
|
|

Attività utente

|
|
Grazie grazie SARIOLINA, sentivo proprio la mancanza di questa bella piumetta, ora vado a cercarla...
Lili
|
_________________ Il mondo è un enorme teatro all’aperto dove, sullo sfondo d’una scenografia naturale, si rappresentano commedie, drammi e tragedie. Noi siamo attori e pubblico. L.Batà |
|
liza |
Oggetto: 31 Mag, 2006 - 09:25
|
|

Attività utente

|
|
è overo Baronefefè state accà finalmente!! na tazzulella e cafè 'e Lili ce sta pe vuje e pure pe' mme. ecco.....gradite..
ahhh...che bella cosa!! Baronefefè, si mettete 'na foto vosta ncoppa ccà, je so' cuntenta assaje...accussì ve canosce... e nun ve mettete penziero si tenite 'a capa 'e mbomba...sapete ca se dice:"capa grossa, cervello fino". e poi...nisciuno è perfetto! |
|
|
 |
Vai a pagina
...
1123
|
|